Professor Lena Mossberg gæstede CRT på Bornholm d. 19. november 2009. Emnet var design af madoplevelser gennem fortællinger og rum. Dette er en præsentation af forelæsningen med udgangspunkt i deltagernes oplevelse:
Bøger af Lena Mossberg:
Mossberg, L. (2007) , Å skape upplevelser, Oslo: Fagbokforlaget.
Mossberg, L (2008), Storytelling: Markedsføring i opplevelsesindustrien, Oslo: Fagbokforlaget.
Lena Mossberg er en af de førende marketingforskere indenfor oplevelser. Hun har bl.a. skrevet bogen ”Oplevelse – fra OK til wauw”, der fik den svenske marketingpris i 2004. Hun har beskæftiget sig med storytelling som et middel til at markedsføre varer og service. Hun har også beskæftiget sig med hvordan oplevelsesvirksomheder markedsfører sig selv og kommunikerer deres budskab. Lena Mossberg har været lektor ved handelshøjskolen i Gøteborg og bl.a. beskæftiget sig med turismeforskning i mange år. Hun er i dag professor i oplevelsesøkonomi ved handelshøjskolen BI i Norge. Yderligere information her ->
Jeg har ingen lyd på når jeg afspiller klippet?
Jesper
Klog, engageret, fattet med et vedkommende emne. Kan man ønske sig mere?