Gruppe 1 har skabt en film der handler om hvordan Mallorca har udviklet
sig fra masseturisme til kvalitetsturisme. Set ud fra et
virksomhedsmæssigt perspektiv formidlet gennem CAEB, som står for
Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (Organisationen for
Balearernes virksomheder).
Nye indlæg
Nye kommentarer
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper on Things has to be used!
- keha on Billeder fra gruppe 4
- lonesh on Clusters and innovation
Dejligt at se jeres interview fra Mallorca.
Det interesserer os meget at iagttage de forandringerne Mallorca tilstræber fra lavpristurisme til kvalitetsturisme, da vi mener at Bornholm også vil kunne udnytte en øget fokus på kvalitet frem for kvantitet.
selv om det er lidt svært at høre hvad direktøren siger, er det fint at se, hvordan man tager fortidens erfaringer med ind i fremtidens planlægning.
Ved I om den strategi, som man arbejder efter på Mallorca , kan findes på nettet, eller hvor vi kan læse mere?
Har I kendskab til nogle steder, hvor man er nået i mål med kvalitetsturismen?
Iøvrigt er det bemærkelsesværdigt at de associationer man forbinder med wellness på Mallorca er gået fra grisefester til god tid og spabad!
See you in Palma