Gruppe 2 har skabt en film der handler om hvordan IBATUR, som er ansvarlig
for at markedsføre Balearerne, håndterer den finansielle krise.
Nye indlæg
Nye kommentarer
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper on Things has to be used!
- keha on Billeder fra gruppe 4
- lonesh on Clusters and innovation
Kommentarer/spørgsmål fra gruppe 1:
Det fremgår ikke klart af interviewet om det er Destination Mallorca eller den organisation som interviewpersonen repræsenter der er ramt af krisen.
Som vi tolker videoen er budskabet at den globale økonomiske krise har ramt turismen på Mallorca hårdt men at interviewpersonen mener at krisen vil gå over, og Mallorca har så mange kvaliteter at Mallorca vil klare sig også i fremtiden.
Den globale krise rammer generelt turismen verden over, herunder Bornholm. Som bosiddende på Bornholm vil vi gerne have nogle konkrete eksempler på hvordan krisen har ramt Mallorca, og hvordan disse problemer bliver løst?
Kh. Karen-Margrethe, Tage, Mogens og Steffen