Gruppe 3 har skabt en film, der fokuserer på klynger i form af samarbejde
imellem forskellige virksomheder og innovation. Budskabet er, at det er
mennesker, der skaber innovation.
Nye indlæg
Nye kommentarer
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper L. Larsen on Lena Mossberg – at skabe oplevelser
- Jesper on Things has to be used!
- keha on Billeder fra gruppe 4
- lonesh on Clusters and innovation
Vi har med stor fornøjelse gennemset og ikke mindst lyttet til disse svært forståelige smukke mænd med deres trendy og helt fremme i bussen briller.
Og vi føler trang til at stille følgende spørgsmål… hvor er vi? Er vi til brille convention, filmfestivalen i Cannes, eller er vi til en reklamefilm for poker.com?
Vi baserer vores usaglige men yderst relevante spørgsmål på det faktum, at vi tror vi er gået glip af etteren… for det her er vel en toer?
Spøg til side… 2 spørgsmål: vi vil meget gerne vide hvad det er gruppe 3 mener med filmen? Og kan gruppe 3 kort forklare hvem deres målgruppe er?
At Spaniere i fremadstormende virksomheder forstår at klæde sig ordentligt – sætter jeres kommentar jer i relief som bonderøve, men vi vil forsøge at svare på det seriøse spørgsmål vi har fundet ret langt nede i en ellers dybt useriøs kommentar…
Som det står i introen til filmen, har vi taget udgangspunkt i de faciliteter Mallorca stiller til rådighed for innovative virksomheder og budskabet er svært at forstå – indrømmet. Det skyldes især det dårlige engelsk vores personer formulerer sig på, men budskabet er, at selvom der skabes et miljø til innovation og vækst, så er innovatinen betinget af at der mennesker der vil involvere sig.
Målgruppen er tænkt at være personer der er involveret i klynger og vækst.